środa, 3 czerwca 2020

Grupa Motylki - czwartek 04.06.2020.

Dzień dobry przedszkolaki 😊

Na początek tradycyjnie zacznijmy od zabawy ruchowej, znanej Wam z przedszkola:


Posłuchajcie proszę piosenki a dowiecie się jaki temat będzie dziś poruszony: 


Piosenka jest o przyjaźni. Na pewno każdy z Was ma swojego ulubionego kolegę lub koleżankę. Czy wiecie jak powinien zachowywać się przyjaciel? Czy przyjaciel potrafi się dzielić czekoladą bądź zabawką? Co mówi jak się z nami wita? Wysłuchajcie wiersza B. Szelągowskiej "Mój przyjaciel": 

Radość wielka mnie rozpiera,
gdy mam obok przyjaciela.
On uważnie mnie wysłucha.
Wiem, że mogę mu zaufać.

Jak nikt inny mnie rozśmieszy,
w chwilach smutku zaś pocieszy.
To on zawsze mi doradza
i tajemnic mych nie zdradza.

Bez wahania mi pomoże
wtedy, gdy się czuję gorzej.
I niczego się nie boję,
kiedy obok niego stoję.

Lubię lekcje z nim odrabiać
i świat cały z nim poznawać.
Chętnie wszystkim się z nim dzielę,
bo jest moim przyjacielem!!

  • kogo możemy nazwać przyjacielem?
  • jaki powinien być przyjaciel?
  • w jakie zabawy mogą się bawić przyjaciele?
  • czy Ty masz przyjaciela?
  • co najbardziej lubisz robić ze swoim przyjacielem?
Zachęcam Was do wykonania portretu Waszego przyjaciela. 
W kartach pracy cz.5 wykonajcie dziś zadania na str. 60 i 61. 

Na zakończenie proponuję bajkę o przyjaźni: 


Życzę miłego oglądania, wych. B.Zgudka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.