wtorek, 2 czerwca 2020

Grupa Żabki - środa 03.06.2020.

Temat dnia na środę 03.06.2020: Mój przyjaciel.

Cele na dzisiaj:
· Rozwijanie mowy,
· Umuzykalnianie dzieci,


* Ćwiczenia w książce, s. 86.
 - Wypowiadanie się na podstawie obrazków na temat: Co robi dobry kolega (dobra koleżanka)?

* Słuchanie wiersza B. Szelągowskiej Mój przyjaciel.
 - Wypowiedzi dzieci na temat: Kogo nazywamy przyjacielem?

Radość wielka mnie rozpiera,
gdy mam obok przyjaciela.
On uważnie mnie wysłucha.
Wiem, że mogę mu zaufać.
Jak nikt inny mnie rozśmieszy,
w chwilach smutku mnie pocieszy.
To on zawsze mi doradza
i tajemnic mych nie zdradza.

Bez wahania mi pomoże
wtedy, gdy się czuję gorzej.
I niczego się nie boję,
kiedy obok niego stoję.
Lubię lekcje z nim odrabiać
i świat cały z nim poznawać.
Chętnie wszystkim się z nim dzielę,
bo jest moim przyjacielem.

* Rozmowa na temat wiersza.
 Co robi dla nas przyjaciel?
 Co to znaczy, że możemy mu zaufać?
 Jak czujemy się przy przyjacielu?

* Podawanie cech przyjaciela.
dba o nas
jest pomocny
mamy do niego zaufanie
jest opiekuńczy
rozbawia nas
daje radość

* Rysunek na temat: Mój przyjaciel.


* Słuchanie i nauka piosenki „Mam przyjaciela”:


- rozmowa na temat piosenki

Pozdrawiam, Anna Duda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.