Witajcie przedszkolaki 🙂
Proponuję wam dzisiaj wspólny taniec z najbliższymi. Poćwiczycie rączki i nóżki. Podążajcie za ruchami BLU.
Tak jak i wy drogie dzieci, macie mamusie i tatusia, zwierzątka z naszego wiejskiego podwórka też mają rodziców. Popatrzcie na zdjęcia, które dla was przygotowałam.
Z pomocą rodziców, spróbujcie wskazać dorosłe zwierzę -rodzica i młode zwierzę - dziecko, a następnie nazwać je.
Potem naśladujcie ich głosy, pamiętajcie że dorosłe zwierzęta mają mocniejsze i grubsze głosy.
Popatrzcie na zdjęcie poniżej. Te większe zwierzęta są rodzicami, te mniejsze to ich dzieci. Spróbujcie paluszkiem dopasować dziecko do rodzica.( Jeżeli macie możliwość, wydrukujcie)
Jeden, dwa, trzy,... Ile kociąt widzicie w każdym rzędzie? Policzmy te śliczne kocięta? Wskażcie paluszkiem lub zaznaczcie odpowiednią cyferkę.
Pamiętacie wczorajszą piosenkę o konikach? Uczyliscie się troszkę słów?
Przypomnijmy ją sobie. Poskaczmy jak koniki. Potupmy nóżkami.
W waszych kartach pracy z cz. 2, w których pracujemy w przedszkolu, wykonajcie stronę 30,31.
A teraz bardzo przyjemna praca plastyczna z waszą ulubioną plasteliną☺. Ulepcie dowolne zwierzątko- rodzica np. kurę i jej dziecko-kurczątko.
Pochwalcie się pracami na gr fb. 🐥🐕🐎🐑🐖
Miłego dnia 🙂
Wych. Iwona Rak
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.