czwartek, 23 kwietnia 2020

KATECHEZA

Witam kochaną "zerówkę" . SZCZĘŚĆ BOŻE

Proszę o przeczytanie opowiadania:
"Pytanie Marka"
Pani na katechezie powiedziała nam, że zmartwychwstały Jezus jest zawsze obecny pośród nas. Rozejrzałam się dookoła i bardzo się zdziwiłam, bo nigdzie Go nie widziałam. Zapytałam Marka:– Marek, czy widzisz tu Jezusa?– Nie – odpowiedział Marek – zapytam panią katechetkę, gdzie ona Go widzi – i podniósł rękę do góry.– Słucham, Marku – powiedziała pani. – Proszę pani, jak Jezus może być obecny wśród nas, skoro Go nie widzimy? Gdy usłyszeliśmy pytanie Marka, wszyscy czekaliśmy z niecierpliwością na odpowiedź pani.– Drogie dzieci – powiedziała pani katechetka z uśmiechem – to, że nie widzimy Jezusa, nie oznacza, że Go tu nie ma. Przecież On jest obecny wśród nas, gdy się modlimy, gdy uczymy się o Nim oraz śpiewamy religijne piosenki. Jezus powiedział, że gdy Jego uczniowie są razem, On jest pośród nich. My jesteśmy uczniami Jezusa i zebraliśmy się razem na katechezie, aby Go wychwalać i poznawać. Jezus jest wśród nas, kiedy spotykamy się w Jego imię. Jezus mieszka w nas, w naszych rodzicach, przyjaciołach, nauczycielach. Mieszka w każdym człowieku. Jest z nami w każdym miejscu i w każdym czasie.

Mam nadzieję podobała się wam piosenka o  Panu Jezusie,który jest najlepszym super bohaterem i że już umiecie sam ją zaśpiewać.


Pozdrawiam, Anna Wysokińska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.