Hello boys and girls! Witajcie chłopcy i dziewczynki
z zerówek!
Mam nadzieję, że wszyscy razem
ze swoimi mamusiami miło spędziliście Mother’s Day. Na
dzisiejszych zdalnych zajęciach będziemy sobie przypominali nazwy zwierzątek
domowych, które poznawaliśmy w przedszkolu. Większość z nich zobaczycie w
nagraniu. Powtarzajcie słowa za Panią w filmiku:
Chciałabym Wam także przypomnieć piosenkę „I have
a pet”- Mam zwierzątko domowe . Śpiewajcie razem z dziećmi !
Mam nadzieję, że uważnie słuchaliście, gdyż właśnie do tego filmiku przygotowałam dla Was,
kochane Kotki i Żabki, zadania w kartach pracy:
1.Popatrzcie na rysunki zwierząt, z rodzicami
spróbujcie przeczytać ich nazwy , a następnie samodzielnie je
nazwijcie po angielsku. Kto ma drukarkę może sobie wydrukować i pokolorować, a
kto nie ma, może przerysować zwierzątka na zwykłą białą kartkę.
2. Już uczyliście się literek w przedszkolu i z
rodzicami, a teraz także w swoich domach ćwiczycie ich wymowę i pisownię. W języku angielskim jest
trochę trudniej, gdyż często inaczej się pisze, a troszeczkę inaczej wymawia , np. piszemy „cat” , a wymawiamy https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=cat
Popatrzcie na zwierzątka, a następnie na ich
angielskie nazwy i spróbujcie je paluszkiem połączyć z pierwszymi literkami tych słów.
3. Ta karta pracy polega na połączeniu paluszkiem
zwierzątek i ich odgłosów. Jest to dość trudne zadanie, ale jesteście przecież
super przedszkolaki, więc zapewne dacie radę, a w razie problemów poproście
rodziców o pomoc (też niech zobaczą filmik z piosenką „I have a pet”).
4. Ostatnia karta pracy jest bardzo łatwa i
polega na odnalezieniu odpowiedniego cienia- shadow. Nazwijcie wszystkie pets po
angielsku.
Na koniec otwieramy Blue books na stronie 57.
Waszym zadaniem jest narysowanie w każdym rzędzie brakującego elementu z ramki.
Nazwijcie je po angielsku, a także pokolorujcie wszystkie rysunki .
Pozdrawiam Was cieplutko !
Pani Wiola!!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.