Hello Kotki i Żabki. Mam nadzieję, że wszyscy są wypoczęci i gotowi na zabawy z językiem angielskim. Myślę, że już wystarczająco długo uczyliśmy się rozgrzewki przed pierwszą klasą i możemy przejść do innego materiału. Rozpoczniemy sobie nasze zdalne zajęcia na sportowo. Wszyscy więc i dzieci i rodzice i rodzeństwo wstajemy z krzesełek i kanap . Zaczynamy wesołą piosenkę z pokazywaniem . Ready, steady go....:
Następnie popatrzcie na zestawy zabawek, tylko jeden zestaw powinien znaleźć się w tej skrzyni . Który? Sprawdźcie paluszkiem rysując po śladach. Nazwijcie wszystkie toys, które powinny się znaleźć w skrzyni.Która z toys jest big (duża), a która small (mała)?
I kolejna karta pracy dla Was. Tym razem ćwiczymy nie tylko Toys , ale także Food -jedzenie, mam nadzieję, że jeszcze pamiętacie nazwy produktów. Na początku postarajcie się odnaleźć na obu dużych obrazkach elementy z ramki, czyli doll, bird, ball i boat . Nie jest to takie proste zadanie, ale jestem pewna ,że takie sprytne przedszkolaki szybko odnajdą te elementy.
Popatrzcie teraz na kocyk -blanket , powiedzcie rodzicom po angielsku jakie produkty lubicie ( I like ) ,a jakich nie lubicie (I don't) like.
Przypomnę nazwy,jeśli ktoś z Was troszkę zapomniał ,: milk, bananas, oranges, cakes, bread, cheese, chicken , apples.
I jeszcze jedno zadnie . Przerysujcie te 4 elementy z ramki (banana, orange, fish, shell) na kartkę i policzcie po angielsku ile ich jest na obu obrazkach:
Na koniec w Blue book zróbcie zad.3 na stronie 54 :pokolorujcie kropki i odgadnijcie jakie Toys sie tam ukryły.Starajcie się mówić całym zdaniem , np. It's a.......To jest.......
I zad.4 na str.55 Znajdźcie 7 różnic , zakreślcie i wymieńcie po angielsku.
Pozdrawiam Was cieplutko!
Pani Wiola
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.