poniedziałek, 25 maja 2020

Grupa MISIE- wtorek 26.05.2020

Witajcie zuchy 🙂

Przywitajmy się dzisiaj wesoło. Wykonujcie ruchy, tak jak w piosence.


Dzisiaj jest wspaniały, radosny dzień. Czy wiecie, kto dzisiaj świętuje? Tak, wszystkie mamusie, bo to właśnie dzisiaj 26 maja obchodzimy Dzień Mamy.
Z tej okazji wszystkim Mamom, także sobie ponieważ też jestem mamą, składam najserdeczniejsze życzenia. Zdrowia, miłości, cierpliwości do naszych pociech i spełnienia wszystkich, najskrytszych marzeń.🎂☺🌷

Na początek naszych zdalnych zajęć, posłuchajcie uważnie opowiadania R. Piątkowskiej Zapach mamy.

https://vod.tvp.pl/video/czytanie-przed-spaniem,zapach-mamy,38993053

Spróbujcie odpowiedzieć na kilka pytań, na temat opowiadania.

  • Z czym kojarzy się Tomkowi mama?
  • Co zrobił Tomek z perfumami mamy?
  • Co robił Tomek przed snem, kiedy nie było mamy?
  • Co się śniło Tomkowi?
  • Co dostał Tomek od mamy?
Pobawmy się teraz w zabawę
,,Podróż z mamą ,,
Drogie dzieci zaproście swoją kochaną  mamę na wyprawę......
-Rowerami- kładziemy się na dywanie na plecach i naśladujemy pedałowanie.
-Pociągiem- ustawiamy się w rzędzie, i trzymamy za ramiona lub bioderka osobę przed sobą i biegamy po pokoju.
-Samolotem- rozkładamy wyprostowane ręce w bok i biegamy po pokoju.
- Balonem- podajemy rączkę mamie, stoimy na paluszkach i przykucamy.

Wykonajcie poniższe karty pracy, tutaj paluszkiem lub wydrukujcie.





Na naszym wczorajszym spotkaniu mówiliśmy o piosence, dla Waszych kochanych Mam z okazji Dnia Mamy. Spróbujemy sie nauczuć pierwszej zwrotki i refrenu? Myślę że, Wy zuchy dacie radę. Zaśpiewamy wspólnie na kolejnym naszym spotkaniu na Skype.


Kiedy mija noc i dzień nastaje,
Zawsze mówisz mi – witaj kochanie
Po czym tulisz mnie, czule całujesz,
Więc zaśpiewam Ci, to co ja czuję
Proszę otwórz serce swe,
Niech w nie wpadną słowa te,
Które Tobie teraz ja,
Podarować właśnie chcę
Jesteś mamo skarbem mym,
Kocham Ciebie z całych sił
Jesteś wszystkim tym co mam,
Wszystko Tobie jednej dam

Na koniec wykonajcie laurkę lub tulipana dla mamy. Gdy skończycie, wręczcie ja mamusi, ucałujcie, przytulcie i powiedzcie magiczne słowa KOCHAM CIĘ MAMO.

Piękny duży tulipan metodą origami.


Jeśli macie ochotę stwórzcie laurkę według własnego pomysłu.


Przygotujcie coś pysznego wspólnie z mamą. Razem spędzicie czas, na pewewno będzie wspaniale.  W piątek na Skype, powiecie co takiego smacznego udało Wam się zrobić.

Miłego dnia☺
Wych. Iwona Rak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.