poniedziałek, 25 maja 2020

Grupa Motylki - poniedziałek 25.05.2020.

Witam moje Motylki 😊

Zapraszam na zabawę ruchową przy piosence. Wykonujcie ruchy zgodnie ze słowami piosenki:


W tym tygodniu rozmawiać będziemy o Rodzinie. Każdy z Was ma swoją rodzinę. Każda rodzina jest inna ale jej skład jest u większości z Was bardzo podobny. Obejrzyjcie proszę uważnie prezentację o rodzinie: 


Waszą najbliższą rodziną są rodzice, rodzeństwo oraz dziadkowie. Jest również dalsza rodzina, taka jak ciocie, wujkowie i kuzyni, bądź inaczej mówiąc rodzeństwo cioteczne. 
Przyjrzyjcie się ilustracjom poniżej i powiedzcie co one przedstawiają: 



A teraz spróbujcie wykonać zadania na poniższych kartach pracy: 


Na zakończenie przygotowałam piosenkę. Chciałabym, abyście nauczyli się jej słów na pamięć. Spróbujemy ją wspólnie zaśpiewać podczas naszej kolejnej videorozmowy. 


1.Uczyliście mnie chodzić, 
uczyliście mnie mówić,
jak się zachowywać
jak zwracać się do ludzi.
Ja mogę na Was liczyć,
wiem że mi pomożecie
najlepszych mam rodziców
na całym wielkim świecie.

Ref: Dziękuje mamo, dziękuje tato
za każdą zimę, za każde lato
dziękuje mamo, dziękuje tato
za to że macie dla mnie czas
bardzo kocham Was!

2. A najpiękniejsze chwilę
są kiedy mnie tulicie
dajecie mi buziaki
idziemy tak przez życie
co mogę dla Was zrobić?
jak mogę się odwdzięczyć?
jesteście w moim sercu
będziecie w mej pamięci

Ref: Dziękuje mamo, dziękuje tato….

W kartach pracy cz.5 wykonajcie dziś zadania na stronach 42 i 43.
Możecie również wykonać portret swojej najbliższej rodziny dowolną techniką. Pracami chwalimy się na grupie fb

Życzę miłego dnia, wych. B. Zgudka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.